כללי

מעודכן ליום 27.3.24

  1. www.dodhaim.co.il (האתר) הינו אתר אינטרנט המשמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרים שונים הקשורים לדמות "הדוד חיים".
  2. האתר מנוהל ובבעלות חברת דוד חיים הפקות בע"מ, ח.פ. 515000149 מרח' נורית 3 נס ציונה (החברה).
  3. בכל פנייה הנוגעת לאתר ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בהתאם לדרכי ההתקשרות שלהלן: בטלפון מס' 0547176907; כתובת מייל dodhaim@dodhaim.co.il; כתובת דואר נורית 3 נס ציונה; שליחת הודעה WhatsApp למס' 0547176907; פנייה מקוונת באמצעות טופס צור קשר באתר; באמצעות הקישור https://dodhaim.co.il/contact-us/(שירות לקוחות). שירות הלקוחות של החברה פעיל בימים א'- ה' בין השעות 10:00-14:00.
  4. תקנון זה מסדיר את היחסים בין החברה ו/או האתר לבין המשתמשים באתר, והוא משמש כהסכם בין צדדים אלה. הכניסה לאתר ו/או שימוש בו כפופים לתנאי השימוש כמפורט בתקנון זה. על המשתמש לעיין בתקנון זה ולעקוב אחר השינויים בו מעת לעת.
  5. באם בחרת להשתמש באתר ו/או לבצע דרך האתר רכישה של מוצרים, הרי שהנך מאשר כי קראת תקנון זה וכי אתה מסכים לתנאים ולהוראות הכתובים בו, וכי לא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה בגין שימוש באתר בהתאם לתנאי התקנון. במידה ואינך מסכים לאמור בתקנון, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר ולא לבצע כל רכישה באמצעותו.
  6. רשאי לרכוש באתר של החברה כל אדם בתנאי כי מתקיימים לגביו כל התנאים הבאים: הינו מעל לגיל 18, בעל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף, בעל תיבת דוא"ל ו/או מכשיר טלפון נייד בבעלותו ו/או בחזקתו וכי הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. החברה רשאית להוסיף אמצעי תשלום נוספים על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  7. לצרכי נוחות בלבד, תקנון זה מנוסח בלשון זכר והוא מייחס לכל המינים. באתר זה: "לקוח" או "צרכן" או "משתמש": מי שעושה שימוש באתר ו/או רוכש דרכו מוצרים לשימוש הפרטי, האישי והמשפחתי.
  8. ההחברה זכאית לשנות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי, וזאת מבלי להודיע על כך מראש, ומשכך המשתמש מתבקש לעיין בתקנון לפני כל שימוש באתר.

ביצוע הזמנה ורכישת מוצרים

  1. באתר מוצגות תמונות הממחישות את המוצרים הנמכרים באתר. תמונות מצולמות מזוויות צילום מוגבלות וללא מידות וגדלים, והינן לצרכי המחשה בלבד ואינן מחייבות את האתר ו/או החברה.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מגוון המוצרים ו/או השירותים המוצעים באתר וכן כל פרט אחר המופיע באתר, וזאת על פי שקול דעתה הבלעדי ומבלי שתינתן על כך הודעה כלשהי.
  3. החברה תעשה כל מאמץ כי מוצרים המוצגים באתר מצויים במלאי בכל זמן נתון ו/או בכל המידות אלא אם צוין אחרת. עם זאת, במקרה בו נתגלה חוסר במוצר אחד או יותר שהוזמן על ידי הלקוח, על אף כי בעת ביצוע ההזמנה הופיע כי המוצר זמין והזמנת הלקוח אושרה, החברה לא תהיה מחויבת לספק מוצר זה ללקוח וללקוח ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות מכל מן וסוג שהוא בקשר לכך כנגד החברה. במקרה כאמור, נציג שירות הלקוחות יצור קשר עם הלקוח, ו/או יישלח ללקוח דוא"ל ו/או מסרון, בהתאם לפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו בעת הרשמתו לאתר עם עדכון כי המוצר חסר והלקוח לא יחויב או באם וחויב יקבל החזר, בגין המוצר החסר.
  4. ניתן לבצע רכישה ישירות באתר ו/או באמצעות נציג טלפוני למס' 054-7176907.
    בעת ביצוע הזמנה על המשתמש למסור באתר את שמו המלא, כתובתו וכתובת למשלוח ההזמנה, מספר טלפון, ת.ז. ופרטי כרטיס אשראי. הרכישה באתר באמצעות מערכת מובטחת.
  5. מחירי המוצרים הם כפי שמוצגים באתר בסמוך לכל מוצר. למחיר המוצר/ים יתווספו דמי משלוח כמפורט באתר וככל שישנם.
  6. במקרה בו תבוצע הזמנה של מוצר שאינו מצוי במלאי, תבוטל העסקה ויושב למשתמש סכום הרכישה במידה ובוצע התשלום על ידו.
  7. החברה ו/או מי מטעמה אינה אחראית ולא תהיה אחראית בכל דרך שהיא בקשר עם פעילותו של ספק האתר ו/או הרשת ו/או תשתיות הטלפון, החשמל, החומרה, התוכנה ו/או כל אמצעי תשתית ו/או תקשורת אחרים, לרבות מערכות הסליקה של חברות האשראי על כל רכיביהם ולא תישא באחריות בגין הפסקות, תקלות, הפרעות, טעויות, ניתוקים, נזקים, הוצאות, מניעת רווח, הימצאותם של וירוסים, תוכנות, קבצים הרסניים וכיו"ב, אשר ייתכן ויגרמו ללקוח ו/או למי מטעמו בקשר עם השימוש באתר, בין במישרין ובין בעקיפין.
  8. על המשתמש למסור פרטים מלאים ונכונים. מסירת פרטים כוזבים ו/או פרטי אמצעי תשלום כוזבים הינה עבירה פלילית, ומשתמש אשר יעשה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים, הן מצד החברה והן מצד שלישי שנפגע בגין כך.
  9. לחברה שמורה הזכות, בכל עת, להגביל, לבטל או שלא לאשר את השימוש באתר, את ביצוע ההזמנה, הרכישה, השלמתה או לבטל את זכאותו של לקוח לרכוש ולעשות שימוש באתר, אף אם נשלח ללקוח אישור ביצוע הזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות בכל אחד מבין המקרים הבאים: (א) בעת ההרשמה לאתר, הלקוח מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים; (ב) ביצוע רכישה ו/או כוונה לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי אשר הוגבל לשימוש ו/או חסום לשימוש ו/או אינו מוחזק כדין בידי הלקוח המחזיק בו ו/או בכל מקרה של ביטול ו/או אי כיבוד התשלום עבור הרכישה; (ג) עשיית שימוש ו/או ביצוע רכישה באתר לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי עפ"י כל דין ו/או על פי תקנון זה ו/או בכדי לסייע לאחר לביצוע של מעשה כזה, לרבות מעשים של ביצוע רכישה פיקטיבית ו/או ביטול עסקה מכוון וכיו"ב ; (ד) ביצוע מעשה ו/או מחדל שיש בהם לפגוע ו/או פוגעים בחברה ו/או באתר ו/או במי מטעמה של החברה, לרבות בלקוחותיה ו/או בחברת השליחויות ו/או בספקיה של החברה; (ה) בכל מקרה בו באתר חלה תקלה, שיבוש או שגיאה, מכל מן וסוג שהוא (תקלות באתר); (ו) הלקוח עשה באתר שימוש לרעה או שאינו הגון או אינו נאות או ביצע רכישה בחוסר תום לב או תוך ניצול תקלות באתר; (ז) הלקוח הפר הוראה מהוראות תקנון זה, לרבות תקנון מועדון הלקוחות. בכל אחד מהמקרים האמורים, ללקוח ו/או למי מטעמו לא יהיו דרישות ו/או טענות ו/או תביעות מכל מן וסוג שהוא כנגד החברה ו/או מי מטעמה.

אספקה ומשלוחים

  1. אספקת המוצרים המצויים במלאי תבוצע באמצעות שליחים, ובתוך 7 ימי עסקים מביצוע ההזמנה וקבלת התשלום בגינה. החברה אינה אחראית למועדי האספקה לאחר מסירת החבילה לרשות חברת השליחויות. כמו כן החברה אינה אחראית לעיכוב באספקה מסיבה שאינה קשורה אליה, לרבות כח עליון, מצב חירום, מזג אוויר חריג, תקלה באספקה ועוד.
  2. שליחת המוצרים תבוצע אך ורק בישראל, ולאזורים בהם מבוצעת חלוקה על ידי חברת השליחים. בישובים ו/או במוסדות וארגונים שלא ניתן להיכנס אליהם אלא באישור מיוחד, המשולח יבוצע לנקודת מסירה מרכזית באותו ישוב ו/או מוסד. החברה ו/או האתר לא יהיו אחראים לאי ביצוע משלוח ו/או לאי קבלת משלוח בישובים בהם אין רישום מוסדר של רחובות ו/או מספור מסודר של בתים ו/או ישנו קושי באיתור כתובת הנמען, או במקומות בהם הכניסה מוגבלת, כגון: מוסדות, מרכזי תעשייה ומסחר, בתי ספר, מפעלים וכדומה.
  3. המוצרים ישלחו אך ורק לכתובת שנמסרה על ידי המזמין. באם לא תימסר כתובת תקינה ומדויקת עלול המשלוח להגיע ליעד לא נכון, ובמקרה שכזה לא תהיה לחברה ו/או לאתר כל אחריות ולא תהא למזמין ו/או לנמען כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין כך, והמזמין לא יהיה זכאי להשבת התשלום בגין ההזמנה.
  1. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים תבוצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (החוק).
  2. ניתן לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר. בהתאם לחוק, ביטול עסקה שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש יתאפשר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הצרכן, לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כאמור, החברה תהיה רשאית לדרוש מהצרכן להציג בפניה תעודה מתאימה.
  3. ניתן לבטל את העסקה בדרכים הבאות: בעל פה: במסירת הודעה בפנייה טלפונית לשירות הלקוחות לטל 054-7176907 בשעות העבודה שמפורטות לעיל; בדואר רשום לכתובת נורית 3 נס ציונה; בדואר אלקטרוני לכתובת דוא"ל של שירות הלקוחות dodhaim@dodhaim.co.il ; באתר – באמצעות לחיצה על הקישור לביטול עסקה בעמוד הראשי של האתר.
  4. החברה רשאית לבקש פרטים מזהים לשם בדיקת ביצוע העסקה, לרבות מועד ביצועה.
  5. החברה תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הטובין פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  7. מובהר כי במקרה בו המוצרים נשלחו ללקוח לאחר שנמסרה על ידו הודעת ביטול ו/או לאחר שעסקתו בוטלה, הלקוח מתחייב להחזיר את המוצרים לחברה מיד עם קבלתם לכתובת רחוב נורית 3 נס ציונה, על חשבונו, ובתאום מראש בטלפון 054-7176907 באמצאות וואטסאפ או בדוא"ל dodhaim@dodhaim.co.il ובכפוף להוראות החוק.
  8. על אף האמור, במקרים בהם בקשת הביטול התקבלה בהנהלת האתר בטרם נשלח המוצר על ידי החברה – יושבו ללקוח הכספים ששילם בגין ההזמנה שבוטלה ללא חיוב נוסף.
  9. כל החזר כספי יבוצע לכרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצעה הרכישה בלבד.
  10. במקרה של פגם במוצר – תחזיר החברה ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבה מהצרכן דמי ביטול; קיבל הלקוח את המוצר, ישלח לחברה צילום של המוצר הפגום לוואטסאפ 054-7176907 או במייל dodhaim@dodhaim.co.il ונציגי החברה ייצרו עמו קשר. ככל שהמוצר פגום או דרוש בדיקה , יישלח המוצר בחזרה לחברה בדואר על חשבון החברה והחברה, לאחר בדיקת המוצר, במידה והמוצר אכן תקול, תזכה את הלקוח בעלות העסקה ודמי המשלוח.

זמינות האתר

  1. החברה שואפת להעניק למשתמשים את השירות הטוב ביותר ככל שניתן. יחד עם זאת, אין ביכולתה של החברה להבטיח כי השירות יהיה חף מתקלות ואף אין ביכולתה להבטיח כי האתר יישאר זמין או שהמידע המוצג בו יהא עדכני בכל עת.
  2. החברה, בין בעצמה ובין אם באמצעות צדדים שלישיים עמם התקשרה לצורך כך, תנקוט באמצעי הגנה שמטרתם לאבטח את המידע ואת השימוש באתר. יחד עם זאת, החברה אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני ניסיונות ו/או חדירה לאתר ו/או למחשביה ו/או למערכות מחשביה ו/או לחשיפת מידע ו/או במחשביה ו/או לשיבושים והפרעות לפעילות האתר ו/או למחשביה ו/או למערכות מחשביה.
  3. החברה רשאית להפסיק את פעילותו של האתר לפרקי זמן ו/או לצמיתות מבלי למסור על כך הודעה.
  4. השירות באתר ניתן כפי שהוא (As Is"") והלקוח ו/או מי מטעמו מאשר כי אין לו ולא תהיינה לו טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי החברה ו/או מי מטעמה, בין היתר, בכל הקשור לתכונות האתר ו/או השירות הניתן על פיו, מאפייניו, מגבלותיו או אי התאמתו לצרכיו ו/או לדרישותיו.
  5. החברה דואגת לפעילות תקינה ובטוחה של האתר. עם זאת, היא אינה אחראית ולא תישא באחריות לנזקים מכל מן וסוג שהוא שיגרמו ו/או שעלולים להיגרם ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית באתר ו/או בחומרה ו/או בתוכנה ו/או ממעשה ו/או ממחדל ו/או רשלנות של ספק אינטרנט ו/או כל ספק אחר ו/או תקלה בתשתית ו/או בשרתים ו/או בתקשורת ו/או בקווי התקשרות.

קניין רוחני

  1. השמות והדמויות "דוד חיים" "בובו" ו"דובילב" הינם סימנים מסחריים רשומים.
  2. ככל זכויות הקניין הרוחני, לרבות אך לא רק זכויות היוצרים בתמונות, בשירים, בסרטים, ובתכנים שבאתר, בדמות "הדוד חיים", בסימני המסחר, הסודות המסחריים, הנם רכוש החברה בלבד.
  3. חל כל איסור לעשות שימוש במידע ובתכנים כלשהם המצויים באתר, ואין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע, תמונה ו/או טקסט כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, שירים וסרטים, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
  4. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בלא קבלת הסכמתה של החברה מראש ובכתב.

שליחת עדכונים ומידע פרסומי

40. באם המשתמש נתן הסכמתו לכך, רשאית החברה לשלוח למשתמש הודעות בדואר אלקטרוני ו/או בהודעות טקסט לטלפון ולעדכנו בדברים הנודעים לאתר ולמוצרים הנמכרים בו, לרבות פרסומות הקשורות לחברה. יובהר כי אין חובה להסכים למסירת פרטים. כמו כן משתמש יכול להסיר עצמו מרשימת הנמענים בכל עת.

מקום השיפוט

41. כל מחלוקת שהיא בין רוכש ו/או משתמש ו/או מזמין ו/או נמען ו/או צד שלישי כלשהו בקשר לאתר ו/או למוצרים שהוזמנו באמצעות האתר ו/או בקשר למידע המופיע באתר, לרבות בתקנון זה, בתקנון המועדון ובמדיניות הפרטיות, תתברר על פי הדין הישראלי וניתנת בזאת סמכות דיון מקומית ייחודית ובלעדית לבתי המשפט בתל-אביב- יפו ולהם בלבד.

מדיניות הפרטיות

  1. המדיניות להלן מסבירה את השימוש שהחברה עושה, ככל שהיא עושה, בפרטים אישיים ו/או מזהים שנמסרים על ידך, להלן: שם פרטי ומשפחה, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, תעודת זהות, כתובת, אמצעי תשלום, תאריך לידה של ילדיכם, שמותיהם ומינם, ופרטים מזהים נוספים, כפי שיידרשו מעת לעת.
  2. מובהר כי אינך חייב למסור מידע כל שהוא אך ייתכן ואי מסירתו עלול לגרום לכך שהחברה אינה יכולה לאשר את ההזמנה ו/או לספק את המוצר ולא תהיה לך בגין כך כל טענה או דרישה. הנך מאשר ומסכים כי כל הפרטים האישיים שמולאו על ידך לרבות לצורך רכישה באתר או לשם הצטרפות למועדון הלקוחות, או לצורך רכישה טלפונית, נמסרו על ידך מתוך הסכמה, בחירה ורצון חופשי מבלי שחלה עליך חובה חוקית למוסרם.
  3. הנך מאשר ומסכים כי מסירת פרטים אודות קטינים בכלל וילדיכם בפרט נעשית מרצונכם החופשי ועל אחריותכם.
  4. השימוש במידע – הנך מאשר ומסכים כי מטרות מסירת המידע, הן כמפורט להלן: (1) על מנת לתפעל ולנהל את הפעילות העסקית של החברה (2) לצורך שליחתם של תכנים שונים, לרבות הצעות מסחריות ושיווק מידע פרסומי, דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר ע"י החברה או על ידי מי מטעמה, וזאת בכפוף להסכמתו של הלקוח ובכפוף לכך שיוכל לבקש בכל עת שלא לקבל דברי דואר כאמור; (3) צירוף לקוחות למועדון החברה ופעילות המועדון; (4) ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים; (5) שיתופי פעולה עסקיים, לרבות לצורך חבירה למועדוני לקוחות נוספים; ו-(6) לכל מטרה אחרת, המפורטת בתקנון זה או באתר.
  5. המידע לא יימסר לידי צדדים שלישיים ללא הסכמתו של הלקוח מראש, אלא ככל שהדבר הותר במסגרת מדיניות זו, כפי שתעודכן מפעם לפעם. על אף האמור לעיל, החברה רשאית להעביר לצדדים שלישיים את המידע במקרים המפורטים להלן: (א) לנותני שירותים של החברה, על מנת שהחברה תוכל להעניק ללקוח את השירותים, לרבות לצדדים שלישיים המספקים לחברה שירותי שיווק; במקרה שהלקוח יפר את אחד מתקנוני החברה, לרבות תקנון מועדון לקוחות או יבצע באמצעות האתר או בקשר איתו, פעולות בניגוד לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה; אם יתקבל בידי החברה צו של רשות מוסמכת המורה לה למסור את פרטי הלקוח או המידע אודותיו לצד שלישי; במקרה שהחברה תסבור, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופו או לרכושו של הלקוח או לגופו או לרכושו של אחר; אם מדובר במידע סטטיסטי אודות השימוש באתר, אשר אינו מזהה את הלקוח באופן אישי.
  6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהיה רשאית למסור את המידע לצדדים שלישיים, בכל מקרה של מיזוג החברה או העברת או מכירת כל הבעלות או עיקרי מניות החברה או נכסיה לצד שלישי בכפוף עמידתם בתנאי מדיניות זו.
  7. הנתונים והמידע שנמסרו לחברה יישמרו אך ורק למשך הזמן הנדרש והסביר למטרות שלשמן הם נאספו, לפי שיקול דעתה הבלעדי ש החברה, ובכל מקרה – כנדרש לפי דין. מובהר, כי מידע אנונימי עשוי להישאר על השרתים של החברה והיא תהא רשאית לעשות בו שימוש, בין השאר, למטרות ניתוח וסטטיסטיקה בהווה ובעתיד ללא הגבלת זמן.
  8. שימוש ב- cookies – תוך כדי ביצוע רכישות ושימוש באתר, או שימוש במועדון הלקוחות או ביצוע רכישות בסניפים או טלפוניות, יכול שיצטבר מידע על אודות הרגלי הקניה של הלקוח, צרכיו, כתובת IP, מיקום, מוצרים שרכש, מידע או פרסומת אותן קרא, העמודים אשר צפה בהם, ההצעות שהתעניין בהן וכל מידע אחר (לרבות אך לא רק באמצעות קבצי "קוקיס").
  9. זכות העיון וגישה למידע – בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק הגנת הפרטיות"), הנך זכאי לעיין במידע אודותיך המוחזק ונשמר בחברה. החברה תאפשר לכל משתמש שהמידע אודותיו נשמר, לבקש לעיין במידע זה. משתמש המעוניין בעיון במידע כאמור, יפנה לחברה בכתב בדרכים הקבועות לעיל.
  10. זכות לתיקון ומחיקת המידע – אם מצאת שהמידע אודותיך אינו נכון, שלם ברור או מעודכן, הנך רשאי לבקש לתקן או למחוק את המידע באמצעות פנייה בדוא"ל.
  11. שינויים במדיניות הפרטיות – החברה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות, בין השאר על מנת שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטוריים.
  12. אבטחת מידע – החברה תנקוט באמצעי זהירות מקובלים בכדי לשמור על המידע של הלקוח ולמנוע גישה בלתי מורשית למידע שבידיה. יחד עם זאת, אין באפשרות החברה להבטיח שמערכותיה והאתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן על ידה ובמקרה בו יעלה בידי צד שלישי לשבש, להפריע, לחדור, לעשות שימוש לרעה או לעשות כל פעולה אחרת שלא כדין, על אף אמצעי הזהירות בהן נקטה החברה, החברה, מי מטעמה או צד שלישי עמו התקשרה החברה, לא יהיו אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא העלולים להיגרם ללקוח או למי מטעמו. בכל מקרה כאמור, ללקוח או למי מטעמו לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה מכל מן וסוג שהוא כלפי החברה או מי מטעמה ו/או צד שלישי עמו התקשרה החברה בגין כל נזק או פגיעה שעלולה להיגרם ו/או שתיגרם עקב חדירה למידע המוחזק בידיה.

תקנון מועדון הלקוחות

  1. החברה מציעה למשתמש להצטרף ל'מועדון הפפיון', מועדון החברים של דוד חיים (המועדון). החברות במועדון ללא עלות וללא הגבלת זמן. החברה רשאית לשלוח הודעות לחברי המועדון ובכלל זה את לוח המופעים של דוד חיים, הצעות לרכישת כרטיסים להופעות, הטבות שונות וכו'.
  2. בעת הצטרפות למועדון מתבקש המשתמש למסור שם פרטי ושם משפחה, כתובת דוא"ל, שם וגיל של הילדים של המשתמש.
  3. החברה רשאית לשנות ו/או להפסיק את פעילות המועדון בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין.
  4. חבר מועדון יכול בכל עת להודיע על סיום חברותו במועדון לדוא"ל dodhaim@dodhaim.co.il.
  5. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות שלילת זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה שימוש לרעה או שלא כדין בקשר לחברות ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק.