ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

1.⁠ ⁠מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים תבוצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”).
2.⁠ ⁠המשתמש רשאי לבטל את הזמנתו אך ורק במקרים ובתנאים הבאים:
3.⁠ ⁠בקשה לביטול הזמנה תבוצע בכתב בלבד. לא תתקבל בקשה טלפונית לביטול עסקה, אלא בהסכמת החברה.
4.⁠ ⁠במקרים בהם בקשת הביטול התקבלה בהנהלת האתר בטרם נשלח המוצר על ידי החברה – יושבו ללקוח הכספים ששילם בגין ההזמנה שבוטלה ללא חיוב נוסף.
5.⁠ ⁠במקרה של שליחת בקשת ביטול עסקת הזמנת מוצר לאחר שליחת המוצר, ובתוך 7 ימים מקבלת המוצר אצל הלקוח, תבוטל העסקה ויינתן החזר כספי, תוך הפחתת עלויות שליחת המוצר. למען הסר ספק מובהר, כי ההחזר הכספי יינתן רק במקרה בו יוחזר המוצר על חשבון המשתמש ללא פגם ומבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שהוסרו ממנו התוויות. למען הסר ספק יובהר, כי מצבו של המוצר ייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במידה והמוצר הוחזר שלא על פי תנאי סעיף זה לא יתן זיכוי כספי. המשתמש יישא בכל עלויות שליחת המוצר.

6.⁠ ⁠כל החזר כספי יבוצע לכרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצעה הרכישה בלבד, וזאת בהתאם לזמנים הנהוגים על ידי חברות האשראי.

7.⁠ ⁠לחברה הזכות לבטל עסקה או הזמנה כולה לפי שיקול דעתה, ולמזמין ו/או לכל צד שלישי לא תהא כל טענה ו/או תביעה בגין כך.